Honungsros

Honungsros

onsdag 8 juli 2015

Sommar sommar sommar

Sommar innebär för min del mer jobb än vanligt. Jag fortsätter med min syateljé och i sommar är det bl a en brudklänning som ska bli klar till augusti och lite andra beställningar. Dessutom blir det lite mer jobb än vanligt på sjukhuset då det är ont om folk så här i semestertider. Men föralldel, jag ska inte klaga för man tjänar ganska bra på sina extra arbetspass så här på sommaren :)
Lite semester blir det ju också och lite båtliv som väl är. Skönt när man nu bor så nära Sveriges största sjö, Vänern, och Vänerns vackraste vik som vi har inom 5 minuters väg hemifrån.
Hoppas ni som läser detta också har en skön sommar med lagom dos av avkoppling och jobb.

Jag har uppdaterat min hemsida lite mer ikväll där jag också visar lite mer av det jag syr i min ateljé,
här kommer ett smakprov...

För kvinnor som lider av håravfall vid alopeci eller efter cancerbehandling 



Barnklänning i egen design


Babynest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar